استفاده از اسکراب و فواید آن

🍀با اسکراب و زدودن آلودگی‌ها از سطح پوست، کرم چین و چروک، کرم صورت یا محلول ضد آکنه شما موثرتر از قبل عمل خواهد کرد، زیرا اجازه نفوذ به زیر سلول‌های پوستی صادر شده و سلول‌های مرده سد راه رسیدن و جذب مواد مغذی به پوست نخواهند بود.

🍀برای تاثیر بیشتر، با پوست خود با ملایمت و به دور از هرگونه خشونتی رفتار کنید، تاثیر لایه‌برداری در دراز مدت و با صبر حاصل می‌شود نه با شدت و سرعت.

🍀از اسکراب‌ها فقط یک یا دوبار در هفته استفاده نمائید و همیشه بعد از لایه‌برداری و زدودن سلول‌های مرده از سطح پوست، از کرم ضد آفتاب استفاده نمائید (غیر ازشب) زیرا پوست نسبت به نور واکنش نشان خواهد داد.

🔶🔶روش صحیح استفاده از اسکراب🔶🔶

🍀اسکراب صورت، پوست را زیبا و جوان کرده و درخششی زیبا به آن می‌بخشد؛ در نتیجه با این همه مزایایِ فوق‌العاده اسکراب صورت امری ضروریست. با این کار از شر سلول‌های مرده‌ای که روی پوست شما جا خوش کرده‌اند خلاص می‌شوید و راه را برای جایگزینی سلول‌های جدید باز می‌کنید. اسکراب کردن با عنوان لایه‌برداری از صورت هم شناخته می‌شود. لایه‌برداری از پوست فرایندی بسیار ساده است و اگر با دقت صورت پذیرد، هیچ آسیبی به پوست نمی‌رساند.

🍀نقاطی از صورت که می‌توان کمی محکم‌تر ماساژ داد: پیشانی، بینی و چانه می‌باشند

🍀صورت خود را خوب بشویید. مطمئن شوید که تمام مواد اسکراب از پوست شما پاک شده است؛ هنگامی که تمامی مواد کاملا شسته شود، پوستی لطیف و نرم خواهید داشت.پوست خود را خشک کنید. پوست خود را با حوله‌ای نرم، در کمال ملایمت خشک کنید و با محصولاتی که روزانه برای مراقبت از پوست خود استفاده می‌کنید، ادامه دهید.

backgroundLayer 1
پشتیبانی آنلاین واتساپی